2012-06-30

HEJPA HEJHEHEJEJEJJJ!

Helt sjukt vad jag förändras snabbt efter bara 15 dagar i Lainio... En ständig keps på huvudet, as fula puma tröjor med hål i, adidasbyxor, stövlar.. Och på detta har jag skaffat mig nån konstig dialekt. Jag tror jag fick den i Kuoksu när jag var där, (pik till systrarna Kurkkio och Wollmen). Nåväl, den sitter i som satan.
Snusen under läppen, kaffekoppen i handen & sjukt mycket svammel. Min pappa och farbror påverkar mig också, de är nog de mest tokigaste i byn.. Plus att jag bara hänger med grabbar. Förutom evvis då!!!! Tack å lov.
(En kul kommentar jag fick av en viss person: du får ju inte bli för grabbig, jag är ju inte det...)

Ikväll blire bärtzi/öli å bästu.

Ps. kom på mig själv sjunga med i den här låten: Lynn Anderson – Rose Garden . HJÄLP!!!)



Inga kommentarer: