2012-07-18

Sorry!

Jag har varit rätt så inaktiv här såg jag nu. (Internet har inte fungerat på några dagar..)
Mycket har hänt den senaste tiden! Min fotoutställning har tagit fart, jag har haft ungefär 35  besökare sammanlagt på två dagar. Inte illa för att vara i lilla Lainio. Jag är sjukt nöjd med min lokal och mina monteringar. Allting blev faktiskt jäklit bra. 
Det som är "kul" med besökarna (byborna) är att de inte kommenterar mina foton. Istället babblar de på om hur det var förr i tiden, jag har en gammal cykel i lokalen = de berättar hur det var att lära sig cykla. Men jag kan inte begära så mycket av dem tyvärr. Är man bybo så är man! Nåväl, i helgen kommer det förhoppningsvis folk utifrån Lainio. 


Idag var det iofs unga folk som inte längre bor här, de var väldigt trevliga och stannade i hela 15 min (!). Jag fick beröm och två foton sålda. 
I eftermiddags hälsade Fanny & Verro på, vi åt laxmackor, drack kaffe å tjattrade. De är underbara mina små vänner!
Jag håller tummen att de besöker mig ihelgen, då är det öltält och trubadur på schemat.

Ps. Snigel är hemma i Uppsala nu och jag kan inte vara gladare! 5 dagar kvar tills vi ses..


Inga kommentarer: