2012-06-17

Regniga dagar

Vi var ute på älven idag och försökte fiska men regnet sabbade. Så istället drar vi till Norge imorgon och fiskar torsk (förhoppningsvis nappar hälleflundran också). Mysigt att åka iväg på en liten resa med John, Emilie och pappsen.
Ikväll har jag suttit fastklistrad vid datorn och beställt foton. En smaskig summa blev det men åååh så kuuuuul det är att få hem utskrifter! 23 bilder, alltså måste jag snickra ihop lika många ramar. Jag har sjukt många projekt framför mig:

- Fixa ladan
- Göra ramar
- Skriva priser
- Göra en skylt
- Skrapa/måla fönster
- Måla i pannrummet
- Göra om i Peters rum
- Rensa i boden
- Bränna skog
- Göra egna vykort

Jag kommer inte ha tråkigt, minst sagt! Utöver detta ska jag även hinna med att besöka vänner i Kiruna & Gällivare.

Midnattssolen <3

1 kommentar:

Hanna sa...

Tack babe! :D lutar åt tvåan faktiskt, den känns väldigt midsommrig. :) nooorge, wtf!! Vad kul!hoppas du får många firrar. <3