2012-05-11

Olidolycka

Måste bara uppdatera att jag äntligen (efter många års kämpande) klarat Matte A kursen! Jag har även blivit lyckligare än någonsin och det har jag att tacka för:
Mamma - min bästa mamma, du finns alltid där för mig och du hjälper mig alltid.
Pappa - du finns också där för mig men du är inte alltid bra på att visa det, men, din kämpaglöd gör att jag också vill kämpa vidare i livet!
Syster - när vi umgås är vi som en person, vi tänker och skrattar åt precis likadana saker. En otroligt klyschig sak att säga, men; blod är tjockare än vatten!!!
Mina bröder - ni peppar och lyssnar, vilket jag är otroligt tacksam över.
Hanna - samtalen med dig är alltid givande, vi är lika på många sätt och förstår verkligen varandra på en nivå som är obeskrivlig.
Julia - jag kan luta mig tillbaka på dig och diskutera livet på ett ovärderligt sätt. När vi väl ses, är det som att du alltid har bott i Uppsala.
Fanny - Jag älskar dig för att du är den mest inspirerade person som jag någonsin mött och våra stunder tillsammans är sjukt fina!! Du är som en syster för mig.
Veronica -  du är också en inspirationskälla för mig och jag är så himla glad att vi bor under samma tak. Jag svårt att släppa in folk på livet men med dig känns det som att jag känt dig hela livet. Norrlandsflicka - du vet.

Och sist men inte minst: A - du gör mig alldeles pirrig!





Inga kommentarer: