2012-05-14

Disco, disco!!!

I helgen var jag ute och svängde på hela mig med sköna vänner. Vi var på Kalmarsnation, det var gayklubb. Åh det var så sjukt roligt och jag blev kalasfull. Innan jag och Fanny drog till förfesten så sa vi bestämt "INGEN MAX IKVÄLL"... Vad hände tro? Jo, klockan tre på natten satt vi på Max och tröck i oss greenmeal... Dagen efter mådde jag bajs, låg i sängen hela dagen.. MEN så lätt värt det!! Gayklubb är verkligen the shit, INGA äckliga och kåta killar som trycker sig mot en utan bara DANS tills svetten forsar.


Just nu sitter jag med ett glas rosé och taggar inför ännu en förfest och sedan utgång på flurran med älskade Hanna mfl. Jag ska fira att jag fick en guldstjärna på mitt sista mattetest för A-kursen.



Jag kan verkligen inte sluta säga det, men, lyckan är verkligen total i mitt liv just nu och jag mår så himla bra.
Pirret i magen (A) och en ljus (förhoppningsvis) framtid. Jag vet att jag är en expert på att ha svackor & jag vet att det kommer komma väldigt många till. Men just nu kan jag bara njuta av mitt välbefinnande och älska livet.

På torsdag flyger jag upp till Lainio och tar hand om min lilla pappa. Det känns bra, otroligt bra, att träffa honom. Både han och jag har förändrats mycket och vår relation har blivit bättre. (Detta trodde jag aldrig skulle hända). SÅ, solen ler mot mig! (även om det är mulet och regn just nu så har jag min privata sol ovanför mig).



Inga kommentarer: