2012-05-24

Blod, svett och tårar!

Igår var det skolavslutning, ett år har jag kämpat på Uppsala Folkhögskola. Det har varit ett jobbigt och krävande år. Men det har även varit helt underbart att få lära känna människor som påverkat mitt liv på ett positivt sätt. Mina klasskamrater är ett gäng fina guldklimpar som jag hoppas hålla kontakten med länge till!

Summering av skolavslutningen:
Kl 08.30 drack jag öl hos Malin.
Kl 09.30 bjöd skolan på vackra tal, mat och skratt. Hanna & Johan kom förbi och grattade mig, så sjukt fint av dem! Tack till er <3
Kl 16.00 gick jag, anders & mimmi till stadsparken och mötte upp hela skolan. Drickan slank ner och stämningen var fin som fan.
Kl 21.00 satte vi oss på framfickan och fortsatte kvällen!
Kl 15.00 (dagen efter) kom jag hem på vinglade ben och ett leende på läpparna.

TUSEEEEEEEEEEN TAAAAAAAAAACK för en oförglömlig avslutning!!!


Inga kommentarer: