2012-03-09

Lainio

Idag fick jag en sådan sjuk längtan efter Lainio. Jag vill ta mitt pick och pack och åka dit, bosätta mig, njuta av lugnet, känna frihet, slippa måsten och krav, gå runt i samma trasor varje dag, inte duscha på flera dagar, fiska, hänga med min kära far och farbror, gå långa promenader med rissi, fotografera, vara kreativ, fixa och dona i röda huset, måla, rita, teckna, äta god husmanskost, rota omkring bland gamla grejer, vara nostalgisk, sova tills jag vaknar, läsa böcker, skriva, dricka kaffe stup i kvarten, stänga av mobilen, stänga av internet, isolera mig. jag vill hem, hem till mitt hem. känna mig som mig själv.

vad kan detta bero på? kanske att jag har världens low feeling just nu, att jag tappat bort mig, går runt i samma fotspår, omotiverad, vilsen och less, ingen som helst aning om någonting. och en saknad - en saknad efter en person som gjorde mig så jävla glad, som svek mig. och efter det svek jag mig själv.

fan också!

Inga kommentarer: