2012-01-16

Koma

Fasen också, jag nappade alldeles för länge idag efter skolan. Typiskt, typiskt mig.. Nåväl, imorgon är det nya tag och nya problem.. (suuuuuuuuuuck)


Jajuste jag har en liten rolig historia att förtälja, jag och Fanny var och handlade för några dagar sedan på Willys. Det var svinkallt ute så jag gick före in till affären medan Fanny fifflade med cykellåset. Jag plockar lite bland fruktavdelningen när Fanny plötsligt tar tag i mig och är en aning röd i ansiktet och säger med gäll röst "jag har just gjort någonting jääääävligt pinsamt", hon forsätter med att säga "jag sa just till en tjej, som jag trodde var du, ute vid cyklarna: 'jag fryser om muttaaaan'" hahahahahahahahahahahahahaaaaa.
Och inte nog med det dräller jag ner en kruka i golvet några minuter senare och KLIRRRRR gick den sönder och alla blickar mot mig..

Hojjaa..

Inga kommentarer: