2011-12-31

Gott nytt 2012!


Jag har precis piffat till mig lite inför kvällen. Denna nyårsafton bojkottar jag alkohol och fest, istället blir det god mat och sällskapsspel med Maria, Peter & Eveline! Vi ska äta hälleflundra och till efterätt blir det créme brulé.



2011:

Januari:
var bara en kall och jävlig månad.

Februari:
såg Daniel Adams Ray med hanna,
började gå en 12 veckors kurs på Uppsala folkhögskola.

Mars:
var olyckligt kär,
trivdes som sjutton i skolan och med klassen,
var sportig och hängde på gymmet,
pappa blev väldigt sjuk och jag spenderade många timmar på sjukhuset,
upptäckte nationernas värld.

April:
Julia hälsade på mig en helg och vi hade det så himla fint,
jag och Fanny blev besatta i Uri Geller,
försökte lära mig gitarr men gav upp,
lärde känna Fredrika,
Maria & Nisse tog sin examen i juridik,
jag blev intervjuad av P4 ( http://www.ur.se/id/161848 ).

Maj:
började aktivt söka lägenhet,
jag och fanny klädde ut oss till Emil & Ida i Lönneberga,
hängde i parker och drack öl,
jag och Fanny startade en blogg,
såg eldkvarn med hanna på katalin,
fick jobb på Edda Hemtjänst,

Juni:
jobbade väldigt mycket på Edda och trivdes med gamlingarna,
blev beroende av spikmatta,
drack rosé med hanna på hennes balkong,
åkte till åland och köpte sprit,
firade midsommar i jönköping med syskon och respektive,
upptäckte dalkarlskärret.

Juli:
åkte till kirunafestivalen och bodde hos Fanny,
jag hade fotoutställning och blev intervjuad av NSD ( http://www.nsd.se/kultur/artikel.aspx?ArticleId=6283153 ),
kulturvecka i lainio,
jag & fanny & verro blev med lägenhet,
kidnappade emilie och hade möhippa för henne,
john & emilie gifte sig,
fanny hälsade på i Lainio och vi hade det sjukt bra,
tittade på när Väärt spelade och bastade sedan natten lång,
hängde väldigt mycket med per.

Augusti:
jag och fanny åkte till göteborg och hade det sjukt gött.

September:
packade och flyttade ifrån gnejsvägen,
flyttade in på Islandsgatan,
började plugga på Uppsala Folkhögskola,
inflyttningsfest,

Oktober:
klippte av håret och färgade svart,
jag hade klassfest.

November:
jag såg eldkvarn på katalin med hanna

December:
väldigt mycket skolångest,
julklappskalender med fanny & verro,
lainio och julafton,
jag fyllde 22 år.

GOTT NYTT ÅR!
puss


Inga kommentarer: